Mes Facebooke LinkedIn Mes G+ Youtube kanalas
EN LT

Mankšta vandenyje po gimdymo

Gimus mažyliui, labai svarbu vėl atgauti fizines jėgas ir pasitikėjimą savimi – kuo geriau jausitės ir būsite stipresnė, tuo lengviau bus prižiūrėti kūdikį.

Nėštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia.  Tad visiškai normalu, kad kūnas po gimdymo tampa ne toks grakštus ir tvirtas. Praėjus 3-6 savaitėms po gimdymo, raiščiai palaipsniui vėl atgauna buvusį savo ilgį ir elastingumą, tačiau raumenims tai padaryti būna sunkiau, nes jiems reikalinga mankšta.

Geriausias būdas sustiprėti ir susigrąžinti buvusias linijas yra mankšta vandenyje. Jos metu atliekami pratimai greitina organų bei jų sistemų atsigvimą, spartina grįžimą į prieš gimdymą buvusią būklę. Šios mankštos dėka išvengiama ir kai kurių pogimdyminių komplikacijų: susitvarko žarnyno veikla, greičiau susitraukia gimda, dėl to sumažėja kraujingų išskyrų kiekis, sustiprėja tarpvietės raumenys (jie neleidžia gimdai pasislinkti žemyn).

Mankštintis galima pradėti praėjus 6 savaitėms po gimdymo. Jei buvo atliekamas Cezario pjūvis, reikėtų po gimdymo palaukti apie 10 savaičių. Prieš pradedant mankštintis, būtina gauti raštišką gydytojo siuntimą.
Mankštos užsiėmimai gali būti individualūs arba mažose grupelėse (iki 4-5 žmonių).